sobota, 17 czerwca 2017

Wędrująca książka - Biuro przesyłek niedoręczonych

Witajcie w ten deszczowy dzień :)


Jako że pogoda za oknem w południowej części Polski nastraja tylko do czytania książek, dziś przychodzę do was z zabawą którą jakiś czas temu ogłosiłam na swoim blogu.

Do zabawy zgłosiły się 4 uczestniczki, które będą miały okazję przeczytać książkę "Biuro przesyłek niedoręczonych" Nataszy Sochy

A są to:

1. Anna Maksymiuk  - przeczytana
2. Jasiowa mama - przeczytana
3. Dorotka - przeczytana
4. Katarzyna G. - w trakcie czytania
5. Sylwia Murzynowska

Teraz Was bardzo proszę prześlijcie na mój adres e-mail (haftyjp@gmail.com) wasze adresy, abym mogła je podać osobom z listy, które będą przesyłać Wam książkę w odpowiednim czasie. 
Dajcie mi znać jak książka dotrze do Was oraz kiedy poślecie ją dalej. 

Jeszcze dla przypomnienia wrzucam regulamin:
1. Osoba, która dostanie książkę, po przeczytaniu  posyła ją dalej do kolejnej osoby. Na przeczytanie książki będzie miesiąc, ale można oczywiście przeczytać i przesłać szybciej.Wysyłka listem poleconym na koszt własny
2. Do książki dokładamy zakładkę lub drobny upominek może być kupny, a może być własnoręcznie zrobiony.
3. Ostatnia osoba z listy przesyła książkę do mnie. 

No to do dzieła :)



8 komentarzy:

  1. A może można sie jeszcze dopisać do listy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne. Wyślij mi tylko swój adresik na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą... Świetna książka :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z wędrującą książką! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem Waszych wrażeń po przeczytaniu tej książki. Przyjemnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na zabawę :) Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń