piątek, 2 czerwca 2017

Wędrująca książka :)

Moi Kochani :)

Dziś przychodzę do was z propozycją zabawy. Postanowiłam zorganizować akcję "Wędrująca książka".

Proponuję książkę "Biuro przesyłek niedoręczonych" Nataszy Sochy. Jest to bardzo lekka książka, idealna na letnie popołudnia, wieczory. 





A oto krótki opis:
Są listy, których nie można zostawić bez odpowiedzi.

Do Biura Przesyłek Niedoręczonych trafiają listy i paczki, które nigdy nie dotarły do adresatów. Zuzanna zaczyna tam pracować, bo ją samą też prześladuje pewien niewysłany w porę list. Z czasem coraz bardziej intrygują ją tajemnice innych ludzi. Kiedy trafia na listy, których nadawcy od trzydziestu ośmiu lat nie mogą się spotkać, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Ma czas do Wigilii, potem będzie za późno…

Magiczna opowieść o zagmatwanych ludzkich losach, miłości jak z bajki i nieoczekiwanych konsekwencjach życzliwości.


A teraz kilka zasad dla osób które chcą wziąć udział w zabawie:
1. Zapisy trwają do 16.06.2017 i należy zostawić komentarz informujący o udziale w zabawie.
2. Udział w zabawie mogą wziąć osoby aktywnie prowadzące bloga.

3. Osoba, która dostanie książkę, po przeczytaniu  posyła ją dalej do kolejnej osoby. Na przeczytanie książki będzie miesiąc, ale można oczywiście przeczytać i przesłać szybciej.Wysyłka listem poleconym na koszt własny
4. Do książki dokładamy zakładkę lub drobny upominek może być kupny, a może być własnoręcznie zrobiony
5. Zachęcam do wstawienia podlinkowanego banerka na swoim blogu, żeby rozreklamować akcję
6. O kolejności będzie decydowała kolejność zgłoszeń.

Czy jest ktoś chętny ???

14 komentarzy:

  1. Ja z przyjemnością piszę się na przeczytanie tej pozycji. I proszę o adresik do mojej wędrującej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się ciekawie więc chętnie wezmę udział :) Czy teraz mam podać swój adres Ani, czyli poprzedniej chętnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko przypominałam Justynie o adresie w mojej zabawie.

      Usuń
  3. A co jesli ktos mieszka zagranica?? Tez może dołączyć do zabawy? Jeśli tak to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej czytelniczej zabawy Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, fajna książka i chętnie bym ją przeczytała :).

    Jednak do zabawy się nie przyłącze, bo jednym z moich dziwactw jest, to że czytam tylko te książki, które są moje i nie muszę ich oddawać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też tak mam, że są niektóre książki które chcę mieć tylko dla siebie :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń