niedziela, 12 listopada 2017

Post książkowy :)

Witajcie kochani :)

Bardzo przepraszam za to, że ostatnio was zaniedbałam ale mam masę obowiązków. 

Otóż moi drodzy zaczęłam nową pracę od września w bibliotece szkolnej w szkole zawodowej. 
Pracuję z młodzieżą 16 - 18 lat i stąd moje kochane ogromna prośba do Was: czy mogłybyście mi polecić tytuły książek które mogłyby zaciekawić młodzież, która bardziej patrzy pracy niż nauki?

Mam także do Was ogromną prośbę bo wiem że zawsze na was można liczyć
Jeżeli macie jakieś książki które są w miarę aktualne a nie potrzebujecie ich to także napiszcie w komentarzu bo ja je chętnie odkupię do biblioteki (oczywiście w przystępnej cenie :) . Moja biblioteka ma dopiero 60 pozycji więc cały czas szukam nowych pozycji aby czymś zaciekawić młodzież :)
 
Pozdrawiam cieplutko :)

 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję pracy! :) Co do książek to ciężki temat bo nie mam pojęcia, co do mogłoby zainteresować młodzież!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pracy. Ja też pracuję w bibliotece szkolnej, tylko w technikum. Młodzież w tym samym wieku. Najwięcej czytają fantastyki i fantasy oraz sensację. Dużym powodzeniem cieszy się Sapkowski

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj..niestety ja nie jestem zupełnie młodzieżowa..Ale obstawiałabym coś potworzastego:)Może wampiry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do młodych już nie należę, ale myślę że fantastyka ich zaciekawi, ale też książki Mroza by cieszyły się powodzeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka książek, które mogłabym odsprzedać. Nie jestem pewna czy by zainteresowały Twoich uczniów. Pozbieram je i podeślę listę tytułów na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your site and content so much,thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń