środa, 16 sierpnia 2017

Podaj dalej :)

Witajcie :)

Jakiś czas temu na swoim blogu ogłosiłam zabawę "Podaj dalej". Na przygotowanie 2 paczuszek miałam rok, ale stwierdziłam że mam teraz dużo wolnego czasu z racji że są wakacje i nauczyciele jeszcze mają wolne także od razu to zrobię.


Od obu dziewczyn otrzymałam informację, że paczuszki już u nich są dlatego mogę Wam pokazać co dla nich przygotowałam :)

Oto zdjęcie paczuszki jaką dostała Dorotka :) 

a taką paczuszkę dostała Ania :)






W każdej paczce znalazło się:
- obrazek wyszywany haftem krzyżykowym
- książka do poczytania na letnie wieczory
- mulinki DMC i Ariadna
- przydasie (cekiny, różyczki)
- kanwa do haftowania
- słodkości :)

Mam nadzieję że dziewczynom paczuszki się podobają :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

14 komentarzy:

  1. Świetne paczuszki. Ekstra zawartość. I nawet jest książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pczuszki przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Same rarytasy trafiły do paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko paczuszki świetne. A książka dodatkowo to już wogóle smakołyk. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja mogę więcej napisać ?? Potwierdzam po poprzedniczkach - świetne paczuszki :)
    I jeszcze książka do poczytania - rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie fajne paczuszki na pewno się spodobały. Fajnie też że są książki to teraz prawie rarytas w dobie telefonów i internetu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko! Piękne paczuszki przygotowałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje, przygotowałaś dla dziewczyn prześliczne drobiazgi. Myślę, że się spodobały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń