czwartek, 24 września 2015

Kwiatuszki

Dziś skończyłam swoją najnowszą pracę. 
Hmm...w sumie nie wiem co to są za kwiatki. Na początku myślałam że to są storczyki ale jednak chyba nie ;)



 Haftowało mi się super tą pracę. Zaczęłam pracę w niedzielę wieczorkiem a skończyłam dziś rano. Praca była bardzo szybko wykonywana. Teraz pozostaje tylko ją oprawić i powiesić na ścianie. To będzie pierwszy obraz który zawiśnie w moim domu. 

Tak wygląda całość :)


a tak się przedstawia w przybliżeniu


Na razie do końca września robię sobie przerwę z haftowaniem gdyż coś szwankują moje oczy i muszą iść na zasłużone wakacje :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy odwiedzają mój blog za miłe słowa pozostawione na nim :)

20 komentarzy:

  1. Cudne są te kwiatki :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy Twoich koralikowych prac zawsze mnie zachwyca. Piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO!!! Nigdy nie myślałam, że obrazy wyszywane koralikami są tak piękne :))) Podziwiam cierpliwość :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Faktycznie obrazy wyszywane koralikami mają swój urok, ale co dotyczy kwestii cierpliwości to jest to porównywalne z krzyżykami :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny, koralikowy obrazek, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne , a przypominają lilie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatuszki, choć raczej nie storczyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że to nie storczyki lecz przed wyszyciem wyglądały bardzo podobnie :) dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne są te koralikowe prace, może kiedyś spróbuję??? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania. Jest to bardzo wciągające :) dziękuje bardzo za miłe słowa :) pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepiękna praca, nie dziwie Ci się, że chcesz ją oprawić i powiesić u siebie w domku:) zazdroszczę talentu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) są to bardzo miłe słowa. Bardzo bym chciała mieć w końcu jakiś swój obraz u siebie w domku :)

      Usuń
  9. Ale super efekt! Roz tak rewelacyjnie odcina sie od tla!

    OdpowiedzUsuń