Google+ Followers

czwartek, 24 września 2015

Kwiatuszki

Dziś skończyłam swoją najnowszą pracę. 
Hmm...w sumie nie wiem co to są za kwiatki. Na początku myślałam że to są storczyki ale jednak chyba nie ;)



 Haftowało mi się super tą pracę. Zaczęłam pracę w niedzielę wieczorkiem a skończyłam dziś rano. Praca była bardzo szybko wykonywana. Teraz pozostaje tylko ją oprawić i powiesić na ścianie. To będzie pierwszy obraz który zawiśnie w moim domu. 

Tak wygląda całość :)


a tak się przedstawia w przybliżeniu


Na razie do końca września robię sobie przerwę z haftowaniem gdyż coś szwankują moje oczy i muszą iść na zasłużone wakacje :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy odwiedzają mój blog za miłe słowa pozostawione na nim :)

20 komentarzy:

  1. Cudne są te kwiatki :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy Twoich koralikowych prac zawsze mnie zachwyca. Piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu za miłe słowa :)

      Usuń
  3. CUDO!!! Nigdy nie myślałam, że obrazy wyszywane koralikami są tak piękne :))) Podziwiam cierpliwość :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Faktycznie obrazy wyszywane koralikami mają swój urok, ale co dotyczy kwestii cierpliwości to jest to porównywalne z krzyżykami :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny, koralikowy obrazek, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne , a przypominają lilie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatuszki, choć raczej nie storczyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że to nie storczyki lecz przed wyszyciem wyglądały bardzo podobnie :) dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne są te koralikowe prace, może kiedyś spróbuję??? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania. Jest to bardzo wciągające :) dziękuje bardzo za miłe słowa :) pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepiękna praca, nie dziwie Ci się, że chcesz ją oprawić i powiesić u siebie w domku:) zazdroszczę talentu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) są to bardzo miłe słowa. Bardzo bym chciała mieć w końcu jakiś swój obraz u siebie w domku :)

      Usuń
  9. Ale super efekt! Roz tak rewelacyjnie odcina sie od tla!

    OdpowiedzUsuń