piątek, 19 czerwca 2015

hejho...hejho...do pracy trzeba się zabrać :)

Dziś postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę od nauki, gdyż jest już na finale z egzaminami (został tylko jeden egzamin :)) i pokazać Wam jaki projekt hafciarski teraz wykonuję
Idzie mi to bardzo powoli gdyż czasu nie mam tyle ile bym chciała na to poświęcić, ale powoli, powoli do przodu. 
Gdy patrzę na stos obrazków które zaplanowałam sobie do zrobienia przez 3 miesiące wakacji to już nie mogę się doczekać kiedy będę je hafcić :)

Poniżej chcę wam pokazać dotychczasowy efekt moich zmagań z haftem koralikowym w Lilii Wodnej. Jak widzicie na zdjęciu jestem na półmetku.



W obrazie tym jest bardzo dużo odmian kolorów białych więc czasem już oczy bolą, ale na to znalazłam świetne rozwiązanie. Kupiłam sobie paletkę do farb i każdy kolor biały mam w innej przegródce. Jest to sposób idealny do tego aby się kolory białe nie pomyliły bo przez to efekt obrazu nie będzie zadawalający


Uff...ale się rozpisałam. Czas się zbierać do pracy i dalej hafcić. Na pewno pokaże efekt końcowy mojej lilii zanim ona pójdzie do nowej właścicielki.  

Miłego weekendu wszystkim życzę :)

 

14 komentarzy:

  1. Piękne pracę, też studiuje pedagogikę :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękna ta lilia wodna. Z tego co widzę, haftujesz na drukowanej kanwie, czy będziesz zapełniać całość krzyżykami, czy tylko samą lilię i jak jest rozmiar obrazka, oraz nici, których używasz.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilia jest wykonywana haftem koralikowym na drukowanej kanwie. gdzie tylko lilia będzie wyhaftowana. Wymiary obrazka to 26x32 cm. Powoli idzie mi to do przodu ale myśle że efekt będzie ładny :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ps. Proszę przestaw zegar na czas warszawski, bo wprowadzasz wszystkich w błąd odnośnie publikacji posta, jak i komentarzy. Dziękuję.
    Teraz jest 20 czerwca, g.8.25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że zmieniłam. Nie zauważyłam pisząc posty. Dziękuję za czujność i dostrzeżenie mojego błedu :)

      Usuń
  4. Wspaniała praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna ta lilia ;)
    Fajny pomysl z paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Najlepiej się koraliki nawleka z paletki więc takie małe udogodnienie :P

      Usuń
  6. Fajna praca:) Lilia będzie piękna:)

    OdpowiedzUsuń