Google+ Followers

piątek, 27 listopada 2015

Igłą Malowane 6/2015

WITAJCIE

Na samym początku chciałabym powitać u Siebie nowych obserwatorów. 
Dziś rano dotarł do mnie wreszcie listonosz z gazetką "Igłą Malowane". Podobno chodził już tydzień tylko jakoś dojść nie mógł. 

Gazetka bardzo mi się podoba.Wprawdzie okładka nie przedstawia dużo motywów świątecznych ale jest chociaż namiastka świąt. Okładka przyciąga uwagę, jest w jasnych barwach, kolorowa

Na kolejnych stronach pojawiają się propozycje kartek bożonarodzeniowych. Są propozycje dla osób ktore chca wykonać je haftem wstążeczkowym i te które można wykonać haftem krzyżykowym. Zamieszczony jest również kurs haftu wstążeczkowego


Urzekła mnie haftowana bombka w czerni. Jest ona elegancka i bardzo efektowna. Myślę że jak mi czas pozwoli to na pewno ją zrobię. Haft ten można wykorzystać również jako bieżnik.





Bardzo piękne są świąteczne zawieszki które możemy wykorzystać jako zawieszki na choinkę bądź do przystrojenia domu

 

W gazetce jest wiele motywów które możemy wykorzystać zarówno w wykonaniu serwety jak




Oprócz motywów świątecznych znajdziemy dwa piękne obrazy kwiatowe. Są to chabry i fuksje. Chabry są drugim obrazem z pewnej kolekcji. Pierwszy - maki możemy znaleźć w "Igłą malowane" 5/2015. 
Na pewno gdy będę miała czas wezmę się za haftowanie tej kolekcji.


W gazetce również znajdują się wielorakie informacje np o konkursie który bardzo polecam, o zjeździe twórczo zakręconych czy też galeria naszych koleżanek po fachu.




Podsumowując gazetkę bardzo polecam. Myślę że każda z nas znajdzie coś dla siebie ciekawego w niej i że warta jest swojej ceny. 

Przepraszam za jakość zdjęć gdyż robione były komórką w nieodpowiednim świetle. 
Chciałabym podziękować za wszystkie komentarze które otrzymuję od was kochani.

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z toba. Gazetka również mi sie podoba.

      Usuń
  2. Fajne są wzory świąteczne ale chabry chyba najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabry tez mnie urzekly. Mysle ze kiedys uda mi sie je zrobic :)

      Usuń
  3. Wzory świąteczne zawsze mnie urzekają, chciałoby się je wszystkie wyszyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory świąteczne mają swój "czar" i chyba każdy ma taką chęć wyszycia czegoś świątecznego.

      Usuń
  4. Z całej gazety tylko chabry mnie urzekły, ale oprócz nich to gazetka mnie rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest w gazetce wzorów świątecznych. Myślę że kolejny numer będzie już bardziej ciekawszy pod kątem wzorów i różnorodny :)

      Usuń
  5. Sporo motywów mi się podoba wiec chyba zainwestuje. Dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest motywów świątecznych. Może gazetka nie robi wielkiego WOW ale myślę że każdy znajdzie choć jeden wzorek dla siebie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Moze i ja zainwestuje dużo wzorów świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację dużo wzorów świątecznych :) Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń